söndag 15 november 2009

sovrumslampa


Tjenixen ..i dag kan man känna sig lite piggare solen bryter ju nästan fram man måste ta vara på den energin nu i dessa mörka tider . I dag har jag varit på loppis å fyndat lite , jag hittade en gammal lampa som jag inte vet var jag ska hänga ännu , sedan en smidesljusstake som blev perfekt i köket, en spegel med en ljushållare .Jag är så nöjd ..i dag är jag i inredningstagen känns det som . Ska sätta upp ett skåp i vardagsrummet senare .I dag när jag var på loppisen så fick jag ett tips om en tjej till som bloggar här i närheten , det är roligt och inspirerande att få träffa andra med likasinnande ideer ..Jag håller ju nästan på att glömma bilden som jag satt in idag , men jag ville bara visa mitt senaste lampfynd dock ej gammalt men bra ändå . Skärmen och foten är från ullared faktiskt , man kan göra fynd där om man har ögonen öppna. Ha en fortsatt bra söndag ..kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar