tisdag 27 april 2010

piedestal


En gammal kruka som min mormor haft, det passade utmärkt med lite plättar i luften i den . Visst är plättarna så söta ?



Så här blev min piedestal som jag målat i helgen ..den var brun innan ..usch ! den står uppe tjejernas hall nu , men kanske den landar i vardagsrummet sedan , det var min första tanke när jag köpte den ..vi får se .



Väggord på en av tjejernas klädgarderob...denna dörren vågar jag ej öppna och visa er, ni vet kanske hur ordningssamma ungdomar är ..hi, hi..

2 kommentarer:

  1. Om era ungdomar är som min dotter så förstår jag att dörren är stängd ;-) Fast min dotter använder inte sin garderob utan golvet i sitt rum :-S

    Plättar i luften gillas här med, så fina, gäller bara att komma ihåg att hålla dem fuktiga och det brukar ju jag ha problem med ;-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Så fint så fint!!!

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera