måndag 9 maj 2011

kaffekanna

Idag så är det dags att snart åka till jobbet .det känns allt lite pirrigt , har inte varit där på flera veckor nu..innan vi åkte på semestern så hade jag några dagars sjukskrivning ...men nu så känns det som om batterierna är på gång igen ....hoppas de håller länge nu ...

Min lilla kanna som jag köpte för ett tag sedan är så charmig ....ett litet tankekort här och var gillar jag ..
  
Lycka är att kunna ta vara på livets små stunder...står det här. Vilket stämmer bra...KRAM !

5 kommentarer:

  1. Underbara kaffekannor, visst e dom så söta :) tankekortet stämmer så bra! Önskar dej en härlig dag på jobbet ;) kram

    SvaraRadera
  2. Så söt kanna!

    Jisses vilken underbar batteriladdare!

    Kram J

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt ni har haft det.. En resa hade inte suttit dumt, menjag är glad för de få dagar vi fick i slutet av förra veckan :-)

    Och jo, jag har saknat dina inlägg och undrat vart du tagit vägen, men nu vet jag ju och kul att du kommit tillbaka :-)

    Så söt liten kanna.. Sådana tankekort har jag med någonstans men vart vet i tusan..

    Ha nu en fortsatt fin måndag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Ooooh, du har varit till Thailand... alla säger att det är så härligt där. Hoppas verkligen att du får vara frisk och pigg nu!
    Ha det gott!
    Hulda

    SvaraRadera
  5. Hejsan.

    Så gulligt med små tankekort med fina citat på!

    Thailand låter härligt men jag som inte gillar att flyga så långt kommer nog aldrig dit.
    Hoppas att du mår bättre nu och att du tankat lite ny energi.

    Kram Anneli.

    SvaraRadera