fredag 3 februari 2012

kuddar

Galen i kuddar ! kan man vara det ?? det känns som jag är det iallafall ...älskar fina kuddar ..har massor i soffan ..jag har inhandlat mig en fårfäll också ..passar bra i dessa kalla tider ...försöker också få en ett mera grovt intryck i vardagsrummet ...det började med tavlan ..the way of life ...som jag blev så förtjust i ...nu leder det till lite ändring här ...ja.ja jag gillar ju att inreda så ....
man blir väl aldrig färdig ...

Jag läste i en av mina inredningsböcker....
att ens inredningsstil också handlar om njutning...Att få glädjas åt vackra ting även i vardagen ...
Det stämmer ...om man omger sig med vackra saker så mår man bra ...
......
Tänkvärt !

Det är gott 
att kunna vända motgångar
till 
möjligheter!

Misslyckanden
är hållplatser på vägen !

KRAM !

10 kommentarer:

  1. Underbara kuddar! Jag är likadan, man kan inte få många nog;)


    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Visst är det mysigt med kuddar.
    Och charmen med det hela är ju att man ändrar hela tiden lite häe och lite där.

    Ha en bra dag
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Ser jättemyysigt ut :o)

    ... och visst ger inredning, mysig hemmiljö lugn å ro i själen, MÅ BRA känsla helt enkelt !

    Ha en fin helg, Kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Håller med dig..att njuta av vackra ting i vardagen.
    Önskar dig en fin fin helg. Kram Maria ♥

    SvaraRadera
  5. Det ser jättemysigt ut i din soffa! Många snygga kuddar där:)

    Titta in till min nya tävling - mina hjärtan skulle kanske passa i ditt vardagsrum!?

    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  6. Ljuvligt fint med alla kuddar i din soffa och kloka ord. Önskar dig en fin helg.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  7. Kuddar o olika former är fint, men vi har inte så många kuddar.. Kan vara för att jag inte gillar vår soffa..

    Om giftermål.. Jag har aldrig velat gifta mig, inte ens som barn pratade jag om att gifta mig.. Jag ser ingen vits med det, har aldrig förstått varför liksom.. =) Men jag går gärna på andras bröllop, för det tycker jag är mysigt..

    Ha nu en fortsatt bra fredagskväll..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Ljuvligt vackra kuddar, här brukar J fråga om inte soffan är till för att sitta i?! hm... kan vara för att någon alltid säger -akta de nya kuddarna.. :)

    Trevlig helg!!
    VarmaKramar Elin

    SvaraRadera
  9. spokslottet.devote.se3 februari 2012 kl. 17:36

    Hejsan Jeanette.
    Är det stryk på bilder som du har på dina kuddar.
    Finns ju sådana man kan stryka på vad som helst.
    Jag tänkte sy av gamla linne-handukar och sen stryka på motiv.
    Vet jag är lite avis på ert kök ser så himla mysigt ut.
    Visst är det kul att ändra lite här och där.
    Det behöver faktiskt inte kosta skjortan.

    SvaraRadera
  10. Tänkvärt!

    ... Kuddar kan man aldrig få för många av ;)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera