tisdag 10 april 2012

På endels begäran ..att få se mina omklädda kuddar till husvagnen..
så här blev det ..offwhite tyg med röda kuddar.
Det piffade upp i den dova träfärgade vagen.

Husvagnar är inget kul ..inte de gamla iallafall..
men för att göra det bästa såå....

Inspirationen fick jag när jag" överraskades" av en röd diskbalja av min vännina i somras..
vi hade ingen ..

Tänk så det kan bli ..

Tack snälla för tipset ..hi.hi...
Sedan följdes röda tråden ..en  röd plastmatta med älgar på blev liten kul detalj ..
Horredsmattan på nätet har massor att välja på ..
Kika in där ..

KRAM !

ps. idag så tillhör ju inte inlägget riktigt shabby stilen ...men ville visa det ändå .

10 kommentarer:

  1. Så fint det blev i er husvagn, härligt med röda kuddar och mattan är jättefin. Vilka mysiga semesterdagar ni kommer att få i husvagnen...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. spokslottet.devote.se11 april 2012 kl. 06:44

    Hejsan

    Du jag gillar inte husvagnar heller men har en gubbe som har en förkärlek till dessa.
    Han har varit en ägare till en när Emma och Elina var små.
    Det var ju inte detta jag skulle babbla om utan att jag tycker du verkligen fått piff på inredningen.
    Mattorna bara älskar man ju.
    Kram June

    SvaraRadera
  3. Blev ju en fin piffning i vagnen..
    Mattan var ju häftig, skulle få vilken tysk som helst att vilja sno den ;)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Åh så fint! Rött med vita prickar är så somrigt! Har en skål å en kökshandduk i den kulören och jag älskar dom :)

    Vad mysigt med husvagn :)

    Ha en fin dag!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Härligt med färg i allt det vita...jag måste erkänna att jag börjar tröttna lite på allt vitt vitt vitt. Både inne och ute:)
    Tant M

    SvaraRadera
  6. Så läckert. Tänk vad man kan göra för att få "hemmet" att se snyggt ut. Lyktorna var ju lite halvt shabby i alla fall
    kram

    SvaraRadera
  7. Bloggsvar:

    Jo har hört talas om Sweden rock vinet,men det fanns bara i begränsad upplaga å verkar vara svårt att få tag på nu...attans! Jaså ni bor nära festivalen,jädrans vilken upplevelse det skulle vara att gå på den,men man skulle väl vara halvdöv sen :P

    Kram Linda

    SvaraRadera
  8. Ååå husvagn + rött + prickar :))) Då behövs inte shabby ;) Underbart temat su skapat i eran semesterdröm ...

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  9. Å så fräscht det var med röda detaljer i husvagnen, kuddarna måste man ju bara ÄLSKA!
    Ha en fin dag

    SvaraRadera
  10. Otroligt Fräscht,så snyggt.
    /Karina

    SvaraRadera