söndag 24 februari 2013

quiltar

Det kan man aldrig  få för många utav ,
jag hittade denna på rea ..
den kommer från Jysk ..

Föll direkt!

Tänk att man aldrig blir färdig när 
det gäller inredning...
det intresset tar aldrig slut..
ständigt hittar man nya grejer som passar bättre ..hi, hi..

fast jag tror det är bra att ha ett intresse
vad det nu kan vara...

det mår man bra utav ..

Då utvecklas man och kommer vidare...

....

I går kväll var vi hos goda vänner ,
trevligt , god mat och roligt umgänge..
( det ger massor av kraft)

Och inspiration ,
vänninan gillar också inredning ..
ni förstår att det blev lite prat ...

Ha en go söndag!

KRAM !


9 kommentarer:

  1. Ja ett intresse är aldrig fel att ha, och helst när man inte mår så bra, då kan man ägna sig åt intresset och glömma det tunga för en stund..

    Quiltade pläder är vackert och skönt att värma sig med..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Härligt med fina vänner och roligt prat om samma intressen:0
    Härligt täcke/filt du hittat. Så gulligt med blommigt i härliga färger.
    Ha en fin söndag Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. hej hej!
    Men ååå så fina bidler du visar!
    Å ert sovrum...åå det är ju så fräscht så man riktigt känner hur gärna man skulle vilja dunsa ner där på täcket med en bra tidning och bara njuta..;)
    Å va härligt att ha en väninna med samma intresse som man kan babbla med.
    Din täcke är så fint och jag tycker ofta man blir förvånad över hur mycket fint de kan ha på ex. jysk, rusta mfl..
    Själv har jag precis fyndat hissgardiner på Coop...hihi...det rodde jag minsann inte...
    Ha en fin kväll!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Det är härligt att fixa och ändra hemma, det behöver inte vara mycket räcker med en liten grej.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Hej igen Jeanette!
    Blev både glad, rörd och full i skratt åt din kommentar...;)
    JAG heter ju katarina..
    SALLY är ju min hund..;)

    Tack snälla du för din fina kommentar och hälsa din väninna så mycket att jag blir så glad och att få höra just sånt sporrar en ju att blogga vidare..;)
    Skålen du undrade över är från Rifs fina keramik. Jag har köpt just den på Smultrongården men om du gogglar på Rif keramik så finns mängder av web butiker som säljer det märket. Det är ju exakt samma keramik som Tine K har bara att den är dyrare om det står Tine K på..;) Finns i massor av olika färger och mönster..;) Varning bara för att det är beroendeframkallande..;)
    Kram igen!
    Katarina

    SvaraRadera
  6. Härligt! På Jysk kan man hitta bra saker i bland, det var ett tag sen jag var där nu...det kanske är på tiden igen,hihi...
    Kramar till dej!

    SvaraRadera
  7. Vad kul, då kanske vi kan åka upp till Gbg samtidigt någongång i framtiden :-))

    Charmig stol i ljuvaste turkosa färgen, jättesöt!!

    Såg att du tipsade Mia om yoga på vuxenskolan, har du anmält dig dit?? För det är väl här i närheten där jag bor det ska hållas?? Funderar på detta jag också :-)) Kraaaaam Paula

    SvaraRadera
  8. Jätte fin å vårig,underbar färg på stolen oxå ! Ja inredning är ett evighets projekt :)Ett trevligt sådant å kan vara lite som skön
    terapi -trippa runt med kaffemuggen å pyssla lite här å där :) Mysigt !

    Jätte fin blogg!

    Ha en skön kväll

    Kram Linda

    SvaraRadera