torsdag 13 juni 2013

På köksbänken i köket ändras det om 
ständigt ..
just nu lite loppisporslin och lite nejlikor 
i den gamla mjölkkannan ..

Hm ! det händer väl inte så stora förändringar
här just nu , jag har ju målat det mesta..hi.hi...

Men när jag har tid så kommer kreativiteten fram .

(Jobbet på förskolan tar nog den mesta kraften just nu !)

Men snart så är det ju semester ...längtar !

p.s. dottern tycker jag är dålig på att uppdatera just nu,,
hon vill helst ha nya inlägg varje dag ..
men det är svårt att vara inspirerande på topp varje dag ...

(jag gör så gott jag kan ..)



KRAM!


4 kommentarer:

  1. Fin bild!!
    Önskar dig redan nu en trevlig helg!

    Kika gärna in i min webbutik där jag just nu har flyttrea, 50 % på allt.

    www.winckvintage.com

    // Amelie

    SvaraRadera
  2. Charmig mjölkanna!! Ja visst är det svårt ibland att få inspiration, det går lite upp och ner det där! Just nu är jag mest i trädgården och försöker få iordning där...puhhhh vilken tid allt ska ta...hihiii
    Ha en finfin dag!!! Kram Paula

    PS: när ska vi köra till näsum?? hör av dig när du kan...

    SvaraRadera
  3. Fina grejer!!!
    Jag bloggar inte heller varje dag....man gör som man tycker eller hur ?
    Trevlig helg!
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Det är det lilla som gör det och man behöver inte blogga varje dag... det måste vara kul. Det ser väldigt bra ut, mysig mjölkkanna...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera