lördag 27 juli 2013

Sommar

En söt liten fisk får fungera som stilleben
Ute ... Marina stilen är somrig !
Små personliga ting gillas !
Den gamla trälådan blir en perfekt kruka
För mitt utearrangemang .

Hoppas ni alla har en skön sommar !

Ps. Just nu är jag inte så bra på att
Kommentera hos er kära bloggare ..
Min tid tillbringas mest på beachen 
Just nu ...

Jag har dock lärt mig att blogga från min
iPad , lättare än jag trodde .

Ladda era batterier så gott det går nu 
I solen ..gör roliga saker som just du mår bra utav ..

Ta vara på nuet !

Kram !




3 kommentarer:

  1. Nu har jag planterat i mina stora krukor, dock inte lavendel eftersom den inte tillhör mina favoritblommor ;)

    Hoppas du med laddar dina batterier ordentligt nu, jag har en jobbedag kvar (måndag) sedan skall jag med ladda batterier =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Blått och vitt känns alltid somrigt, snyggt arrangemang. Jag fick tag på vit perenn lavendel, hoppas att den överlever till nästa år... just nu är den väldigt fin.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Härlig trälåda, älskar sådana lådor...man kan använda dom till mycket....njut för det ska bli sämre väder några dagar....men då får man pyssla inomhus, hihi...det behövs ju ibland också...
    Kram bia

    SvaraRadera