lördag 17 augusti 2013

hjärta

Ett sött hjärta i lavendel..
( fusk, från Tinas Lillbod)
blir ett fint blickfång på den vita tavlan .


Jag har målat över en gammal målning 
som jag inte gillade .

ramen är jättevacker tycker jag ..
en schablon blir en extra piff...
......
Tänkvärt idag !

"Om du märker att du rider på en död häst
så är det oftast bäst att du kliver av "

precis en mening ur boken jag just nu läser ...
visst säger den mycket ?

Många människor idag fortsätter att rida på sina döda 
hästar trots att de borde kliva av.De fortsätter att leva sina
liv utan kraft å energi ..
( ur boken ..ta fram kraften inom dig..
av susanne pettersson )

......

p.s..måste bara säga att vad glad jag blir över era kommentarer 
ni som ofta läser min blogg å gillar den ...
det ger positiv energi ..TACK !

Ha en skön helg !

KRAM !.


3 kommentarer:

  1. Fina Jeanette, Tack för boktipset! Kram "lilla grannfrun"

    SvaraRadera
  2. Bra tänkvärd text!!!
    Hoppas du har det bra...och jag önskar dej en trevlig kväll...själv har jag börjat packa lite lätt....
    Må så gott!
    Kram

    SvaraRadera