lördag 14 december 2013

Jul i vårt hus !
Ja bilderna får tala för sig själv ...
På julen så satsar jag på röda detaljer i köket ...

det blir liksom lite juligare då !

Idag har jag gjort det jag har haft lust med ..
köpt några julklappar, bakat lite, bloggat lite
läst lite ...

Tänkvärt !

Ja visst är det viktigt att göra saker bara för sin egen skull ...

Det behöver vi alla för att hitta tillbaka till vårt inre ..
om vi bara finns för alla andra så mår ju inte vi själva bra ...
( det har jag lärt mig på vägen , ett tag då det var alldeldes för
mycket för mig )

Man får lov att vara egoistisk bara det inte skadar andra ...

Tänk på det !

Ibland måste man stanna upp å invänta själen ..viktigt !
vem är viktigast i ditt liv ?
JO JUST DU ÄR VIKTIG!!!

KRAM !

2 kommentarer:

  1. Fint med rött och vitt.....det har jag lite av också ;))
    blandat med kottar och gran/enris...jättefint!!
    ha en fin helg!!!....här har det snöat lite....och töat också ;(
    kram bia

    SvaraRadera
  2. Så fint ni har det Jeanettan. Riktigt juligt. Ha det bra resten av helgen. Kram från kollegan

    SvaraRadera