onsdag 15 januari 2014

köket ...

Köket har återgått till sin normala form igen ...
alla detaljer i rött är borta ...
eftersom vi har svarta vitvaror så blir det inslag 
i svart ...
plastmatta det bästa alternativet i köket 
tycker jag !
syns inte om man kladdar ....

Jag har inte ork till mycket just nu ...
är så trött om kvällarna ..
kanske mörkret som påverkar..

snart dags för min yoga ..
jag kan visst göra den hemma , men blir mer avkoppling
när jag kommer iväg ...lyxigare med egen tiden !


KRAM !

3 kommentarer:

  1. Så fint =)
    Ja, det måste vara vädret. Tycker de flesta verkar trötta och lite småhängiga. Men snart återvänder ljuset, sakteligen, men ändå ;)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  2. så snygg matta! Passar perfekt i ditt kök. Trött, ja det verkar varenda människa vara nu och så även jag.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej!
    kikar in och önskar dej en trevlig helg min vän!!!...här har vi full vinter nu....-7 grader och just nu snöar det också ;)...så härligt tycker jag.......kram på dej!
    Bia

    SvaraRadera