torsdag 10 april 2014

Kikar på mina gamla bilder ..
å, minns ...

Denna bilden är tagen för några år sedan då 
Anna Örnberg å Tommy Durath var här å fotade .

Ibland är det bra att se tillbaka på det man gjort ..
får lite bekräftelse å perspektiv på livet ..

Att dagarna som tickar på är själva livet har vi 
svårt att inse emellanåt ...
att göra det man själv mår bra utav och sluta 
jämföra sig med andra är kanske ett första steg ...

Men det är svårt ..man vill ju orka precis som alla andra
och hänga med ...
( men det som inte syns utanpå kan kännas inuti )

Nu får nu lite mentalt snack ...
jag som skulle hålla mig till inredning ...

men ibland måste vissa saker ut !

KRAM !
tack för att ni peppar mig ..det stärker själen ..Tack ! 


4 kommentarer:

  1. Så fint sovrum Jeanette!! Snyggt med rosa och grönt till det vita. Vad har ni behandlat golvet med? ser jättefint ut, har fortfarande golvfunderingar men nu lutar det åt hederligt trägolv som vi sedan målar eller behandlar, vi får se?? Ja visst är det så att man ibland inte orkar, just nu är jag vårtrött och om veckorna hinns ingenting mer än det nödvändiga, när solen kommer så får vi mer ork får vi hoppas?? Kram P
    PS: ha en fin dag!!!

    SvaraRadera
  2. Att orka som alla andra har jag nog aldrig gjort!
    Har nog inte accepterat min kroniska sjukdom ännu trots att jag är så här gammal...hi...hi..............nä, men man får göra det bästa av vad man har som det heter.
    Livet är alltför kort inser man ..........

    Hoppas du kan njuta lite i alla fall av våren,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Så fint sovrum!....visst är det svårt att inte jämföra sej med andra....men det är bättre att göra saker som känns bra och att följa sitt hjärta...gör det du tycker om och trivs med...det gör jag ;))) trevlig helg!!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt :) Skulle vilja fixa om i vårat sovrum. Man ska följa sitt hjärta, är viktigt och brukar bli rätt :)
    Kram och ha en fin lördag

    SvaraRadera