söndag 18 maj 2014

Sakta men säkert ..
denna helgen har tillbringats med att måla. måla...
verandans staket har jag målat .
Det tar sin tid ....ute, inne, mellan ,under alla brädor .

Golvet får dock bli väder bitet av sol å regn ..
det grånar så småningom .
( målat golv ger bara mer jobb )

Rabatten med stenar å lite blommor ger ett fräscht intryck.
( ni skymtar en halvfärdig vägg just nu ,
panelen ska också bytas ut .
Det behövs är nog från allra första början av
husets byggnad ..

PS.för alla er som undrar så vill jag säg att jag mår lite bättre nuförtiden 
ett läkarbesök gjorde susen ...
känns underbart att få lust å energi tillbaka igen ...

det vill jag delge er , jag som varit nere att tag innan ...

KRAM !
kul att ni fortfarande kikar in å läser min blogg ..
( jag är dålig just nu , lite biten av facebook istället )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar