söndag 13 juli 2014

Känslan tycker jag är viktig i livet ..
hur känner för vissa saker , vad ger detta mig ...

Utmanas jag , utvecklas jag ..går jag vidare ??

Känsla för olika saker som får en att må bra .
tex .egenodlade jordgubbar utan kemikalier ...
( vardagslyx) 


tillsammans på en bricka blir det ett fint blickfång ...

näring för själen å ögonen ...
( har jag de rätta glasögonen på just nu ?)

Mindfullness !

oj ! vad jag blev djup  idag ....hi hi ...

Nu tänker jag göra saker som jag mår bra utav ...
skapa , måla vara kreativ ger mig massor av energi ..

KRAM ! 
härliga semester !

3 kommentarer:

  1. Jag håller med dej, visst känner man sej nöjd med vissa saker som just om man odlar någonting själv och tillreder och dukar fint, känslan är annorlunda än om man burit allt hem från affären.
    Ha en skön söndag!
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. Håller med dig, det skall inte bara smaka gott... det skall se gott ut också.
    Ha det bra!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Mindfullness är bra ;)....det försöker jag att tillämpa också ;)
    Hoppas allt är bra...det var ett tag sedan du hälsade på mej, hihi...
    Bia

    SvaraRadera