måndag 25 oktober 2010

ängelvingar


Borta bra men hemma bäst ...i helgen så var jag och min sambo på en liten tur i stockholm ...vi bodde på hotell , åt gott ..gick på musical ...myste .m.m.tog en liten.. bild ifrån vårt hotell mitt inne i stan ..så charmigt med alla gamla hustak ...tyvärr så tog batteriet slut så fick bara denna bilden ..men ni kan nog tänka er att det var gulligt mellan husen och bakgårdarna...

Jag hade svårt att hitta någon plats till mina ängelvingar som jag köpte ...men hittade en ledig plats här på den gamla ramen ...så här fick det bli ...


Ett par fick hänga på min piggtittare..här är mycket saker ..men jag tycker ändå att de smälter in i miljön ...när det mesta är vitt så funkar det ...nu ska jag slappa i soffan ...för att orka med morgondagens bestyr ....Kram !

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt med en helg i Stockholm.Vad fint dina små rara änglavingar hänger där.Ha en skön kväll i soffan .Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Härligt att komma hemifrån ibland och gå på musical är ju inte fel..

    All hårdrock gillar absolut inte jag heller men den som är lite lugnare är oftast inte fel.. Och SRF är så kul med bara stämningen så det vill jag inte missa.. Ozzy har gjort mycket bra musik så han kan jag ju inte missa, legend ju :-) I detta huset så behöver man inte ha koll när man har en son och en dotter som älskar SRF liksom sambon så de håller mig uppdaterad ;-)

    Ha nu en fin tisdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera