måndag 4 oktober 2010

kannor, ris,äpplen


JA, vad kan det bli av det ..kanske ett arrangemang ute ...utanför baksidan på ena längan där vi ska ha spaet ...så har jag en liten pyntad hörna som jag ändrar efter årstiden ...nu passar ju det med det som naturen erbjuder ...att få vara ute och pyssla är avkoppling för mig ....spaet växer sakteligen fram ..sambon är och fixar och spikar och donar där ...det ska bli ett lantligt spa ...med träplank och trasmattor ...vi får se hur det ska inredas ...spännande...men det är inte klart ännu ...snart såå ...I dag när jag kom kom från jobbet så fick jag en häärlig överraskning utav sambon ...jag säger inte ännu vad det är ...men snart ska ni få se det ...gud ! vad glad jag blev ...tänk att han vet att jag gillar överraskningar och vem gör inte det ..hi.hi..Nej ! nu ska jag ha en kopp tea och mysa framför tv.n...har varit å jobbat ,varit på möte , tränat så nu är jag ganska trött ...ses snart igen ...KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar