onsdag 12 januari 2011

bricka


I dag så har jag möjlighet att kika in på morgonen ...är nämligen hemma idag ...sjukskriven ..i går så var jag inne på en liten operation...allt gick bra , men jag tror aldrig att jag varit så nervös i hela mitt liv ...jag har ju aldrig blivit sövd ...trodde inte att jag skulle vakna mer ..men det gjorde jag ...de var så gulliga där ...så nu är jag hemma några dagar och vilar ...Här visar jag en underbar bukett som jag fått av mina jobbarkompisar..en liten present för att vi gifte oss...gulligt ! den passar bra in ...de vet att det är bara vit som gillas...hi.hi..




Lite smått å gott på en vit bricka kan bli fint ..här har jag också satt lite ljusslyktor..men tyvärr så kan ni inte se dom här...gamla foton är kul , här är ett på min mamma som liten ..jag fick min mormor och morfars gamla album ...och där finns det gamla släktingar t.o.m ..plåtkort som var de allra första...lite kul ..kram !

3 kommentarer:

  1. Hoppas allt är bra. Syns på måndag.
    Kram Sara och Alice

    SvaraRadera
  2. Sövd har jag blivit några gånger och tycker det är rätt skönt att somna in på det viset.. inte lika kul att vakna efteråt men har man bara gjort en lätt op så brukar det vara lättare.. Hoppas du inte har så ont nu efteråt..
    Jag är med hemma och sjuk, fast förkyld här.. Skall vara hemma i natt..

    Söt bukett du fått..

    Ta det nu lugnt och sköt om dig..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Jag har aldrig blivit sövd..kan tänka mig att det var obehagligt...

    Men hoppas allt blir bra nu då, att du kryar på dig riktigt snabbt.

    Vad fint med blommor där, sånt piggar alltid upp och värmer.

    Angående Greengate skålarna så kostar de 118 kr styck, de är helt ljuvliga och när man ätit upp så är där en blomma i botten...

    Kraam Mariette

    SvaraRadera