fredag 14 januari 2011

vardagsrummet


Häärliga Fredagar ! jag älskar dom ...en hel helg framför sig ...ja,ja i och för sig så har jag ju varit hemma i veckan ...men nu är jag ju lite piggare ....och kan njuta av min ledighet. Här hemma så händer det inte så mycket på inredningsfronten just nu ..min inspiration är en bit bort ..kanske beror det på vintern och kylan ? längtar till alla sommarloppisar som kommer..men här är en liten glimt ifrån vardagsrummmet, lampan har varit i guld innan ..den spraymålades vit och blev så här fin ...önskar er alla en härlig fredag ! kramizar...

5 kommentarer:

  1. Ja,lampan blev verkligen jättefin!

    Hoppas du får en ritigt skön helg!

    ♥ Kram ♥

    SvaraRadera
  2. Ja, det är tur att sprayfärg finns, snabbt att förnya något. Det blev en fin lampa.
    Gott att du känner dig piggare.
    Ha en fin helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Tänk vad lite färg kan göra.. Jättesnygg blev lampan och en snygg skärm..

    Här är det sängläge som gäller :-(

    Ha en fin fredag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Tack för dina kommentarer! Jag kunde läsa ut vad du menade även om det var någon felstavning. Visst är det roligt med nya vänner och jag gillar din stil, du har så fint.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Hej!! Vilken vinter igen! Har varit ute och plumsat mig ned till Willys. Måste handla det man glömde i går. Minnet är inte det bästa. Vad din lampa blev fin!!Den passar perfekt i ditt mysiga vardagsrum. Ha en sköön helg!! kram Anette

    SvaraRadera