lördag 19 februari 2011

gamla tavlor


När jag var uppe på vårt loft och rotade häromdagen så hittade jag några bort glömda små tavlor , de var i en fyndlåda från någon auktion som vi varit på . Söta små motiv var det iallafall..jag har inte hittat någon bra plats ännu ...så de får väl ligga till sig ett tag .

Idag så blir det en sväng till stan ..kanske kan man göra några fynd.
Jag har ju mani på scarfsar ...kanske hittar jag en ny vår fräsch sådan ..sedan blir det väl en sväng in till butiken som säljer lite odd molly kläder ...men det blir väl bara att TITTA ..SUCK !

Ha en sköön Lördag !

5 kommentarer:

  1. Låter som en mysig start på helgen!
    Ha en fin dag!

    Kram Annica

    SvaraRadera
  2. Karlshamn eller kristianstad? och vilken affär är det som säljer odd molly kläder??

    Lisa

    SvaraRadera
  3. Jättesöta små vintertavlor, dom blir nog lättplacerade ska du se :)) kudden i stolen var oxå himla snygg ...

    Lycka till på lilla shoppingrundan !!
    Annars är Tradera fint för Odd molly, kan man göra fynd

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Så söta tavlor!

    Kul med lite shopping, hoppas du gör några roliga fynd:)))

    Ha det gott!
    Kam C

    SvaraRadera
  5. Kul att hitta små fynd man glömt bort hemma i sitt eget hus :-) Söta var de..

    Hoppas du hittade någon fin vårscarfs..

    Kram Mia

    SvaraRadera