torsdag 8 september 2011

liten låda och en award

Den lilla trälådan som min vännina hittade på stranden när vi var på semster i Danmark ...är ett fint Minne som just nu pryder sin plats ute ....Tack snälla för att den blev min ...
Stolen är ett stilleben som får stå ute i ur och skur....
Zinkbaljan ..har bytt skepnad ....nu höst häri ...

Jag är jätteglad över att jag fått två awarder ...TACK SNÄLLA NI ..bloggen ..en sprucken ros..och underbara hem ..lovar att länka er ..men måste ha lite hjälp bara....KRAM TILL ER SÅ LÄNGE...

1.varför började du blogga ?

Mina tjejer och min man tyckte jag skulle göra det ...de puschade mig ...mitt intresse för den lantliga stilen hade jag blivit beroende av när vi flyttade in i huset...pysslade hela tiden ...så sagt och gjort ..de hjälpte mig att starta bloggen här..

2.vilka bloggar följer du ? endel ser ni här intill ..några nya måste jag länka ...alla lika underbara på sitt sätt..

3.favoritfärg?
Vitt så klart ..men gärna gammalrosa på kläder ...

4.favoritfilm?
Pearl Harbor...stavningen säkert fel ...

5.vilket land drömmer du att åka till?
Thailand ...det är paradiset för avkoppling ..bad och värme ...

Tack snälla för awarden..detta var lite om mig ...KRAM !

9 kommentarer:

  1. Så höstpiffat- jättefint du har gjort det i zinkbaljan. Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Så höstigt du fått till det ute..

    Grattis till awarden, den är du värd..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Grattis till awarder!
    Tänk att hitta en så fin låda på stranden, det är ju lycka och tur!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Grattis till awarderna! Thailand tyckte du om hör jag, själv har jag aldrig åkt så långt, kanske någon gång man har råd att åka dit, alla som varit där säger det är underbart.

    Fin fredag till dig. Idag är jag ledig, sååå skönt. Kram kram P

    SvaraRadera
  5. Grattis till awarden. Och så fint du gjort det. Har inte kommit så långt än. Men rätt vad det är så är det väl höstigt här också.
    Ha en fin helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar låda, vem slänger en sådan?

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Kul att läsa om dig!

    Vad höstmysigt du gjort det med planteringen och de rätta tingen upptill...

    Tack för fina ord!!
    Ha en härlig helg!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  8. Grattis till awarderna!! Så höstfint du har det! Jag ska försöka att fixa lite höstblommor till helgen... Ja du ni har en tuff arbetssituation men var glad att du kan arbeta heltid för tillfället arbeta jag 40% och jag önskar att jag kan arbeta lite mer snart...
    Snart är det nog loppisen hos vår goa väninna...
    Ha det så gott kram Helene

    SvaraRadera
  9. Grattis till utmärkelserna. Det är ju så med mig att jag har ingen inredningsblogg men har fastnad ändå för din. Den ger mig en må bra känsla som jag uppskattar
    Ha en fin lördagskväll

    SvaraRadera