måndag 12 december 2011

jul i köket

Å! så var det Måndag igen ...helgerna bara rusar iväg ....nu måste jag på allvar ta tag i julklapparna ...nu är det inte många dagar kvar ...trots att barnen mest önskar sig pengar ..så vill man ju hitta den där extra personliga julklappen ändå ...
När jag pratade med dottern från usa häromdagen så sa hon ..-mamma jag vill ha något personligt som kommer från hjärtat ! hm ..vad kan det vara?? du brukar ju vara bra på det ...ja,ja.
lilla mamman fixar allt eller hur ??

I dag så får ni en liten titt in i köket ..här är lite röda detaljer här och var ....

Ha en bra dag ! 
.....
och tänk på ..att ...
.....
Ett leende kan betyda så mycket .
Le idag mot minst fem personer ...

KRAM !

10 kommentarer:

  1. Godmorgon Jeanette! Ja vart tog helgen vägen egentligen?? Tiden går fort när man trivs :-) Så julfint du har det i ditt kök! Nästa helg hoppas jag på att få i ordning lite mer här också, känner inte heller så inspirerad just nu....Och knappt inga julklappar har vi handlat heller, men som du skriver, det blir jul ändå :-)) Ingen ide att stressa eller hur??

    Ha en fin dag. Kraaaam Paula

    SvaraRadera
  2. Oj sååå fräscht det ser ut i köket, det röda blir pricken över i:t :o)

    ... och det där med att le, det stämmer så bra !
    Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Men då hur ska det gå om jag ska le fem gånger mot någon person. Jag vägrar gå ut idag för jag känner mig så frusen. Kanske kan le mot någon tv bild istället. Läckert som vanligt hemma hos dig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. *ler*
    Vad fint du julpiffat i köket :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  5. Åååå vad fräscht det blev med det röda i köket.Supersnyggt!Klart att man ska vara positiv och le.Då går saker som en dans.Ha en fin måndag.Varm Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  6. Våra barn önskar sig också pengar men, som du säger, så vill man i alla fall ge en personlig klapp också!
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  7. Ja håller med dig helgerna bara försvinner,,, ja se dessa julklappar det är inte lätt att veta vad man ska köpa, jag är inte heller klar och här vill de med ha pengar men någon liten klapp vill man allt ge dem oxå,,, så juligt och fint du har i ditt kök...
    Ha det så gott kram Helene

    SvaraRadera
  8. Mina barn är stora... så här blir det också pengar. Men jag brukar göra i ordning en mysig kasse med lite kul grejer i. Mina killar gillar att laga mat, en god olivolja kan det bli och en del annat.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Julklapparna till barnen är klara, och det känns så skönt att ha det klart =)
    En liten klapp kvar till min pappa och en liten till Patrick.. Vi har bestämt att i år skall våra presenter till varandra kosta max 200:-, blir inte lätt men något skall jag nog komma på =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  10. Så juligt och fint i ditt kök:) Ja du här rusar tiden och jag har en del klappar kvar att handla.

    Kram Susanne

    SvaraRadera