torsdag 10 maj 2012

Blommor i kaffeservis

Ja idag får man tänka att bakom molnen finns alltid en klarblå himmel ..
"positivt tänkande"
Jag har många små tankeböcker som jag brukar kika i , när det känns tungt ..
idag är en sådan dag ..

Jag går och drar på en seg förkylning , som inte vill försvinna,
ingen träning ..bara jobb , å vila suck !
Blommorna står också där och bara väntar på sol å lite värme..
det betyder mycket för oss alla och vårt välbefinnande ..
eller hur ?

Men det är bara att gilla läget och bita ihop ..
thats, the life...
( Jag behöver förändring ibland ..då får jag en kick, och då blir det ett annat resultat)


Så alla ni som kikar in ..lämna gärna några uppiggande ord ...hi hi 
det kanske hjälper mig idag ..

KRAM !

6 kommentarer:

  1. Ja noen dager er ikke like gode som andre, men det går alltid opp igjen. Jeg måtte le når jeg leste at bakom skyen er himmelen alltid blå. Det sier jeg ofte også. Stor klem.

    SvaraRadera
  2. Såå söta bilder!!
    Är oxå förkyld...:(

    Men sommaren kommer, var så säker!! :)
    Tålamod är det som gäller.. :0)
    Men det kunde ju gå lite fortare!! hihi

    Krami Tina

    SvaraRadera
  3. Ibland har man sådana dagar men man vet ju att då kan det bara bli bättre =)

    Hoppas förkylningen flyr sin kos och att du snart är piggare..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Så himla fint. Jag hoppas att förkylningen släpper snart. Krya på dig! Kram Knorkan

    SvaraRadera
  5. Låter bra med tankeböcker. Jag tänkte senast igår på hur mycket jag längtar till sommarens lata dagar. Det är ju faktiskt så att hittills har inget år varit utan sommar. Sen kan det regna men regnet är ljummet och även om himlen är grå så är den inte lika grå.
    Du ska se att snart slipper du bära in växterna över natten
    Ha en fin morgondag
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tänk så här; om det alltid var "fredag" skulle vi inte uppskatta måndagar. Om det alltid vore strålande väder skulle vi inte uppskatta de värmande strålarna, ljuset och den skira grönskan när den väl infann sig:)
    Kryapåkram
    Skorpan

    SvaraRadera