fredag 11 maj 2012

Fredags feeling ! så skriver de flesta idag ..
kan hålla med ..

Idag känner jag mig på topp , visst är det kul att höra ..hi.hi..
mår bra feter en dag på jobbet ,handlat , m.m. 
och känner mig ändå inte stressad ...

wow ! det måste vara en lyckodag för mig ...hi.hi
kasnske beror det på att värmen känns lite i kroppen ändå ..

idag har vi marknad nere i" byn "
eller rättare sagt grannbyn en mil bort ..


Jag ska fixa lite fredagsgott för min stora tjej å hennes kille kommer på besök ..
jättekul!


KRAM ! 

( Föresten tack för alla goa positiva kommentarer jag fick igår) ..

3 kommentarer:

  1. Gott att du känner dig lite gladare idag!
    Kan också tycka att det är lite segt ibland.....

    En fin och solig helg vill vi ha,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bur! Låter trevligt med marknad :)

    Ha en fin fin helg!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Så fint du gjort i den fina buren..

    Jag har varit nere en vända på marknaden, men mest för att få träffa sambon som håller till där nere hela tiden nu i tre dagar då han är medlem i Lions som anordnar marknaden..

    Ha en fin lördag i morgon, skall ju regna men man kan ju mysa inne =)

    Kram Mia

    SvaraRadera