onsdag 24 oktober 2012

julförberedelse

I dag så har jag tjuvstartat med ett juligt inlägg..
ja, ja .vi bloggare är ju ute i god tid ..hi,hi
men 
det är bara för att alla ni andra ska ha tid på er 
om ni vill fixa med liknande inredning .

Här en klassisk ljusstake från ullared .
har alltid gillat dessa stora från Markslöjd .

Denna passar perfekt in i köksfönstret..
( nu är fönstren putsade bra va!)

Å! så lite glögg på det ..
( har tjuvstartat redan här på årsglöggen ...jättegod !)

KRAM !
(ps..jag har varit lite kass på att kommentera ..
men John Blund kommer tidigt om kvällarna nu ..GÄSP !)

4 kommentarer:

  1. Vad mysigt ,var glöggen god?Ha det gott kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Ja nu ser jag med fram emot att få plocka fram ljusstakar och stjärnor, bara lite drygt 5 veckor kvar nu =)

    Alkoholglögg gillar ju inte jag men någon vanlig "saftglögg" har åkt ner redan =)

    Ha en fin torsdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hej hej!
    Vilken fin!
    Min hjärna går på högvarv och jag funderar och funderar på vad jag vill ha i köksfönstren sedan...
    Myyyysigt är det i alla fall att julen närmar sig.
    Glögg har vi inte börjat med än...men snart så...;)
    Här är det också gäspigt och trött...
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Fin vit ljusstake...vitt är ju så snyggt.
    Jag har olika färger i olika rum...det som passar bäst förstås. Jag har inte vit inredning i hela huset för jag gillar orientaliskt o rå stil också.
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera