tisdag 30 oktober 2012

små längorna

Jag har pyntat ute i de små längorna redan ..
med lite ljusstakar i fönstren så blir det extra mysigt ,
speciellt på kvällen när man kikar ut .
( ja,ja lite tidigt ännu .men vem ser det på landet ..hi.hi)
bara hästarna .

Den gamla kakburken blir ett blickfång !

Mys,Mys...

Idag har jag varit ute med vänninan på en liten promenad..
hm! liten ?? 
den slutade på ca 2 tim ..
nu ligger jag här alldeldes rosig på kinderna
å lite trött i benen ..
( hoppas den bet riktigt där den skulle..hi.hi)

KRAM !

6 kommentarer:

  1. Så fint och mysigt! Jag är lite lätt avis på dig, för jag längtar såå efter att få börja julpynta;)

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Mysigt att ha små stugor att pynta, det blir så mysigt.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Pynta på du bara........vi behöver allt ljus och mys så här års.
    Härlig långpromenad ni tog, då sover du nog gott i natt.

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Vad trevligt att pynta i ladorna...jag har också en liknande ide, tänkte fixa lite längre fram med ljus och annat..precis som du såger, mer hemtrevligt då..
    Kram
    Carina

    SvaraRadera
  5. Mysigt med pyntet, och hästarna gillar nog att se det ;)

    Härligt med långpromenad =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Åh så mysigt!!
    Kramar från Victoria på www.victoriasprovkök.se

    SvaraRadera