lördag 6 april 2013

vårinspiration...

Ja det får bli temat idag ..
Jag var och inhandlade mig några penseer,
observera "några "...
bara för att få lite vår feeeling !

annars klarar jag mig inte så länge till...

det fanns inga vita ..
de är mina favoriter annars
( de små vita)

De bor just nu på verandan , 
hoppas de klarar frosten här....

en härlig känsla att få vara ute å plantera
å pyssla igen ...
( det gamla granriset plockades bort ute)

Jag kände t.o.m en aning av vårlukt i luften ....

HÄÄRLIGT !

2 kommentarer:

  1. Här är det ingen riktig vår i sikte....här är det mer snö på gång...tråkigt!!
    Ha en fin lördag;)

    SvaraRadera
  2. Ja nu får det nog bli dags att köpa några penséer här med för att lätta upp ute lite..

    Ha nu en fin start på veckan..

    Kram Mia

    SvaraRadera