torsdag 6 februari 2014

Mina rosor som jag har på köksbordet i kaffekannan
står sig länge verkar det som ...
de har torkat av någon märklig anledning !!

Hm ! kanske borde man vattnat dom bättre ..hi hi ..

fast dom är vackra torkade också ..
håller hur länge som helst ...

Rosor har jag svårt att sköta , de vissnar oftast efter en dag ??
vet ej varför....

men blommor som ej behöver vatten är lättast att sköta...

Min vardag just nu , 
har börjat jobba heltid igen ..
vet ej för hur länge ...men det är långa tuffa dagar på jobbet ..
Igår kväll var jag på min special yoga igen vi är en liten grupp
som träffas ..barbro ledaren gav mig redskap att använda i vardagen ..

ANDAS  , när det blir som stressigast !!!
då klarar du av situationen bättre ..
hm ! får väl prova det idag när det kör ihop sig ..
( fast ibland är det svårt när man inte räcker till ändå )

KRAM !

4 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra att jobba heltid nu...jaa det är lätt att bli stressad...själv ska jag efter att ha städat gå ner på undervåningen och meditera...har tagit upp det igen...yogar också några ggr i veckan....det är bra mot stress som du vet...visst här det härligt att yoga ;))
    Kram på dej...Bia

    SvaraRadera
  2. Underbara rosor ! Låter härligt att gå på yoga .Ha en skön torsdag.Kramar Rita

    SvaraRadera
  3. Hej Jeanette!

    Hoppas du kommer in i jobbet snart och känner att du kan "andas" också...
    Att du mår bra med det.

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  4. Gokväll! Rosorna är ju jättevackra, de kan du gott ha ett tag till. Ja det gäller att andas och bara vara ibland. Många glömmer det.Man ska göra saker för sin egen skull och inte för vad andra tycker och tänker. du har ett mysigt hem. Vänligen Liss.

    SvaraRadera