söndag 2 februari 2014

sommarbilder ...

I väntan på vår, så bjuder jag på lite somriga bilder
ifrån vår veranda ...

drömmar är viktigt att ha!

visst ska man leva i nuet , men att se framåt gör längtan 
lite lättare .då får man känna den där känslan igen !

värme å energi emot kroppen !

stilleben med ett gammalt fönster ...
blommor efter årstid!

verandan med de gamla fönstrena en härlig plats
för vila å avkoppling ...
ljusa färger i kombination med lite grov naturstil ...

Kram ! 
till er kära läsare , glad att ni hänger med ! Tack !

6 kommentarer:

  1. Åh så mysig veranda....nu längtar man till vår och sommar ;)))...redan februari.....;)......ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Snart är våren här och sommaren närmar sig. Idag har faktiskt solen tittat fram och jag har lagt renskinnen på våra stolar på verandan... så att man kan njuta med en kopp kaffe när solen tittar.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Tack för underbar inspiration .Ha en skön start på nya veckan .Varma Kramar Rita.

    SvaraRadera
  4. Ohhhh er veranda är helt underbar!! Vill ha en sån jag med :-)) Ha en fin start på nya veckan!
    Kraaaam Paula
    (PS: har du fortsatt med yogan? )

    SvaraRadera
  5. Så fint du har det.!! Längtar med till värme o sol..våren när allt knoppas! Kram sonia

    SvaraRadera
  6. Hej hej!
    Men åå vad fint ni har det där! Jag tror aldrig jag har sett huset utifrån den vinkeln förut.. verkligen underbart fint! Nu längtar man allt efter sol o värme.. tänk när vi kan sitta ute och njuta av en kopp kaffe..;)
    Kram katarina

    SvaraRadera