fredag 25 juni 2010

midsommar


Midsommarafton ! häärligt ...Idag är det precis ett år sedan jag startade min blogg ...det är tack vare nära å kära som den började .. jag tänkte att vad kan jag komma med ? men det visade sig att jag fick ett antal besökare som tycker om att kika in här ..och det känns ju lite kul ..tanken var ju att kunna inspirera andra och ge lite tips och ideer ..vilket jag hoppas att jag gjort ? Det kommer att bli en lugn midsommar med mina närmaste bara ...sköönt ! sill och jordgubbstårta ..mums !


TREVLIG MIDSOMMAR !

4 kommentarer:

  1. Grattis på 1års-dagen.Tycker att det bara är sååå mysigt med att blogga.Önskar dej en Glad Midsommar.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Ett bamse Grattis på din 1årsdag!! O vad skulle vi göra utan dig i Bloggvärlden?? :)

    Nehe..nu ska midsommarklänningen på..Hoppas att ni får en underbar dag!!!

    Varmaste Kramarna Elin

    SvaraRadera
  3. Ha en Trevlig Midsommarafton!! Vi hoppas på sol och god mat. Själv ska jag till syster min och fira sommaren. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Alla har vi ngt att tillföra fast man ibland inte tror det.. Att få se hur andra har det och få lite tips.. Att veta att man inte är ensam om vissa situationer osv :-)

    Jag gillar din blogg och kommer att fortsätta läsa den..

    Ha nu en riktigt bra midsommar..

    Kram Mia

    SvaraRadera