onsdag 2 juni 2010

uteblommor


sol,sol, sol ...äntligen sommar ...här är lite arrangemang ifrån vår trädgård ...jag har tagit tillvara lite koppargrytor ..de fanns med i en loppis låda ...blev rättså bra tycker jag ..passar på gården här ..en kabeltrumma får fungera som ett bord ...nedan ett litet arrangemang med en bricka och en ängel ..inte så bra bild ..men .men ..ni kan nog förstå ändå trots att ljustet ej blev så bra . Är ingen mästerfotograf precis ..men det känns rättså mysigt ändå ..KRAM ! SER FRAMEMOT SOMMAREN I MORRON ...



3 kommentarer:

  1. Så snyggt du gjort det.. Jag skall plantera lite blommor i morron..Skall ju som sagt bli mer sommar då :-)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Underbart med sommar väder!!

    O underbart med Blommor!! :)

    Varma Kramar Elin

    SvaraRadera
  3. Härligt! Kabeltrumma alltså, jag har sett en sån i grannens bod, ska nog försöka tigga till mig den...
    Jag får alltid idéer från dig! Så småningom blir det ett Källeboda lantliv mini här!
    Hulda

    SvaraRadera