lördag 22 september 2012

Jag försöker samla kraft idag ..
vissa dagar så är man inte på topp ..eller hur?
kanske beror det på pms, vädret m.m.
idag är en sådan dag för mig ...
(jag försöker att inte smitta ner min omgivning ...)


Att bryta negativa tankebanor är ett måste ..
det måste man göra själv ..
( kanske åka ut en sväng , träffa vänner,gå en runda )
ja det finns massor av redskap ...

i bland så kan det räcka med det lilla..
tex ..fina ord från vänner ..

just idag fick jag fina ord från en go vännina..( c:)
ibland så kan det hjälpa en ...Tack snälla!

.....

Men vi måste se det positiva i det lilla
och att vi faktiskt har det bra ..
......
TÄNKVÄRT !

i allt negativt
går det att finna något positivt-
men ibland
måste man tänka efter .


KRAM !

( är jag ensam om att känna så ?)

3 kommentarer:

  1. Inte är du ensam om att känna så!

    Dessa dagar är så trista, man vet att man är tråkig/sur m.m men ändå så svårt att vända det...bläää. Men det går över som tur är;)

    Kramar om dig lite extra ikväll;) Susanne

    SvaraRadera
  2. Du är absolut inte ensam om att tänka så.. Men ibland behöver man vara lite negativ och sur, men får försöka att inte föra över det på de i närheten.. Iaf känner jag det lite förlösande att få vara det ibland för att kunna vända och vara positiv och glad igen.. Men bara korta stunder då förstås =)

    Ha en fortsatt bra helg..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Nei du er ikke alene om å ha det sånn, alle dager er ikke like, men uten de nededagene har man heller ikke de gode oppedagene. ;> Klem

    SvaraRadera