söndag 16 september 2012

mitt lilla tittskåp...

Jag har mitt lilla tittskåp i sovrummet ...
det var brunbetsat innan ,
nu är det vitmålat ..
hm! gissa av vem ?

små personliga ting ...
en skyddsängel från min vän,
ett kort från min dotter i usa..

Här står tänkvärd ord om" mamma"..
klart jag måste spara det ..
( tjejerna jag har är iallafall glada över sin lilla mamma)
och man vill ju framstå som en bra mor ,
som alltid finns där för sina barn ...stötta och hjälpa ..
Känner man så kan man luta sig tillbaka å känna sig nöjd !

KRAM !


4 kommentarer:

  1. Vilket fint litet skåp, där man kan variera med prylar.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Hej hej!
    Men å så fint!
    Skåp kan man då aldrig få för många av..
    Men du...dottern i USA...hu det är min värsta mardröm att något av barnen ska flytta sådär långt bort.... Förstår att det måste vara otroligt jobbigt samtidigt som man ska försöka vara glad över att de står på egna ben och följer sina egna drömmar....

    Vilka fina kuddar du har köpt och dina stövlar...wooow vilka snygga!
    kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Så gulligt litet skåp med små söta ting..

    Ha en fin måndag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Beautiful photos.
    Have a nice day
    Jana

    SvaraRadera