söndag 22 september 2013

höstkrans...

Så här blev det ! 
hängde kransen på den lilla luckan
på verandan .

Jag brukar gå runt å fota lite när jag har lust ..
 för att sen infoga och blogga om mina bilder .

Jag vill att mina bilder ska inspirera och 
att ge en häärlig feeling !

För mig är det viktigt att känna att bilderna
ger en känsla ..
ett fint blickfång för ögat !

Ibland måste man stanna upp för att se 
det vackra i det lilla...

Kallas för" MINDFULLNESS"....
( att man är närvarande här och nu både i tankar 
och i handling ..)

Många stressar på i vår vardag å hinner 
inte känna ...( man kanske inte ens är medveten om det själv ibland )

men man kan träna på det !

Dessa  bilder tycker jag är sköna för ögat !
.......
Ja, ja ..jag vet att jag är lite djup ibland,
men tror att det är viktigt att vi blir medvetena
om hur vi har det i vardagen ..
små, små verktyg kan hjälpa många....
( det hjälper mig iallafall i den stressade vardagen )

Får kanske döpa om bloggen ?
lantlig inredning i kombination med lite Tänkvärt ....hi hi ...

KRAM !

2 kommentarer:

  1. Vilken vacker krans och det är tänkvärda ord du skriver!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Jättefin krans...och visst ska man leva i nuet !!!............ha en jättefin start på nya veckan....och du, lev här och nu;))...
    Kram bia

    SvaraRadera