torsdag 5 september 2013

verandan ...

Tack för era goa må bra tips !
vi laddar på olika sätt ..

( kanske är jag extra sårbar mot stress 
eftersom jag en gång varit å nosat på
gränsen för utbrändhet ...)

(Det finns nog många åsikter om detta
från andra ..)
men man känner ju sin egen kropp bäst själv .

I em så blir det iallafall en kopp kaffe
och så nya Hem å Trädgård...på verandan .

det är också" LYCKA" ...

och sen YOGA ...

Jag gillar verkligen min fina ampel jag fick i
födelsedagspresent .

KRAM !

5 kommentarer:

  1. Håller med dig, man skall inte lyssna på andra... det du känner har andra ingen aning om.
    Det är så avkopplande att sätta sig ner med en kopp kaffe och en bra tidning... då njuter man och samlar nya krafter.
    Ha det bra!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. En kopp tea nu'slappa o kolla idol'efter yogan'kram sonia

    SvaraRadera
  3. Kul att du kan kommentera nu Sonja !
    Ja håller med här med blir det Tea å soffan .. Ses på måndag igen ! Kram Jeanette

    SvaraRadera
  4. Ha ingen idol'spelar candy crush på mob .helt besatt'syns på mån.kram

    SvaraRadera
  5. Man känner sin kropp bäst själv.. Många som inte riktigt vill förstå att även om det inte syns utanpå så kan man må dåligt..

    Ta det nu lugnt i helgen och sköt om dig..

    Kram MIa

    SvaraRadera