söndag 1 september 2013

Höstplanteringar ..

Idag bjuder jag på lite höstinspiration ,
inte mycket ,men lite i all sin enkelhet .

vit ljung i en zinkbalja..
så vackert å så enkelt !

Det kan alla fixa ....

De vita hängampeln får hänga kvar ett tag till ,
visst är det synd att plocka bort friska blommor.

silver trassel ? hm ! kommer inte på namnet på
växten ? är också en bra tacksam växt nu till höstens planteringar .

Den rostiga kanna får bli ett fint blickfång
till ljungen !

( jag brukar välja vit ljung passar bäst till vår husfärg .)

....

Idag blir det 5 års kalas ..

igår var vi på kräftskiva med goda vänner ..

Trevligt ! tack snälla för en mysig kväll ...

KRAM !


4 kommentarer:

  1. Åh vad fint du har gjort .Hoppas att ni hade skoj på kräftskivan och att det blir ett härligt kalas i dag .Njut din söndag den först i september fina vännen Kram Rita

    SvaraRadera
  2. Snyggt med vit ljung, nu är det dax för höstplanteringar... har också några sommarblommor som jag inte vill ta bort.
    Ha det så kul på kräftskivan.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Så fint du har pyntat.. Vit ljung gillar jag med, så fint =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Oj, tänk att det snart är höst....jag har faktiskt inte hunnit med ännu...väntar nog ett tag med mina höstplanteringar....men visst går det fort ;))....och fint har du gjort;)...
    Kram bia

    SvaraRadera