söndag 20 oktober 2013

En tur till Ulllared resulterade i lite fynd !
som här en söt liten lampa i härligt slitet skick ...
foten var riktigt shabby !!
dvs..fint slitet och rostigt ....

passade perfekt in här på byrån ..
den lite modernare ikea lampan åkte väck ..
ibland har man grejer som bara hänger med 
utan att de passar ..
nu var tillfället då jag hittade den perfekta lampan ..
( man får ju byta ut lite i taget )

fast färdig blir man nog aldrig när man gillar inredning..
ständig förnyelse..,
det är ju ett intresse också ...
och man utvecklas hela tiden ....

Ska ha en häärlig söndag nu !

KRAM !

5 kommentarer:

  1. Trevlig helg.vi åker till media mark.ekohallen.inte så billigt som ullared.kram i höstrusket

    SvaraRadera
  2. Nej färdig blir man aldrig och det är ju det som är det roliga när man nu gillar inredning och att fixa och dona!

    Fin lampa du fyndat!

    Kram Mariette

    SvaraRadera
  3. Det är så sant, färdig blir man aldrig. Lampan är jättefin, passar perfekt på byrån.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg lampa.. Den fanns inte där när jag var där.. Men jag hittade en snygg fot med och en snygg skärm när jag var där.. Det skall visas när vårt sovrum är färdigt =)

    Ha nu en fin natt och en bra tisdag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Hejsan!! Fin lampa, passar bra där på din byrå. Ja man förändrar sig lite hela tiden så klar blir man nog aldrig...hihiii

    Ullared har mycket fint till bra priser, länge sedan jag var där nu. Då var det ingen yoga imorgon, men nästa vecka ses vi igen ju. Ha en fin kväll!! Kraaaam Paula

    SvaraRadera