tisdag 15 oktober 2013

höst

Vi har liksom lite löv att räfsa ihop här på gården ....
har just börjat ...det tar sin tid!

Om man har ögonen öppna så finns det tecken som visar sig i naturen .....
men bara om man vill se dom !

ett löv som ett hjärta ! vad vill det säga mig !
......
TÄNKVÄRT !

Tacka ja till allt du vill ha mer av ...
När du möter sådant som du tycker om , tacka 
ja högt !
Njut av det och lägg in dina starkaste positiva
känslor i det .
Och när du möter sådant du inte vill ha, låt det bara 
passera förbi dig som moln på en sommarhimmel .
Lägg ingen energi på det, så drar du inte heller till dig mer av det .
Du skapar ditt Liv .
.......
Ja, ja ..
filosofen har talat igen ,
men försöker man tänka så här så går det lättare ...

Njut av dagen !

KRAM !

4 kommentarer:

  1. Tänkvärt inslaget glömde jag skriva kommer från kreativs appar som kommer i mobilen varje dag ...det ger massor av kraft i vardagen ...jag köpte den ..kostnad ..45 kr ..och du har glädje av det varje dag ...jeanette

    SvaraRadera
  2. Ok,trodde du var så vis.att du kunde skriva så bra.fint ändå.kram sonia

    SvaraRadera
  3. Jättefina tänkvärda ord...jag gillar dom;)).....vad kul med lövet.....
    ha det gott min vän!!
    Kram bia

    SvaraRadera
  4. Så gulligt löv! Och än kan man hitta en och annan sommarblomma, märkligt men kul :)

    Kram Susanne

    SvaraRadera