lördag 12 oktober 2013

klädtips!

I dag bjuder jag på lite klädtips!
Min svarta lilla jacka köpte jag förra året
den har aldrig blivit använd..hm!
visst är det så ibland!

Men med den lilla spetsblusen under 
blev det som pricken över iet ...
kanske så kommer den att bli använd lite mera nu !

inte så strikt !
( inte min grej direkt )

detta känns bra ..
söt spetskant i halsen !

......

Nu blir det en tur till stan ..
beställt make up rådgivning på
body shop..
( min 50 års present )
kul ! 

den lilla tanten måste ju hålla sig fräsch !hi hi ..

KRAM !

3 kommentarer:

  1. Ohhh vilken söt blus, och så fint med jackan till.
    Vad kul med makeup rådgivning, en kul grej, fast du är så söt så du behöver inga tips :-)))
    Ha nu en fin helg!! Kraaaaam Paula

    SvaraRadera
  2. Visst blev det pricken över iet ;)))....snyggt!
    Hoppas solen skiner hos er...det gör den här och vi ska ut på en lång promenad runt en sjö som ligger i närheten av oss....trevlig helg!
    Kram bia

    SvaraRadera
  3. Gillar dina klädtips.
    Blusen passar perfekt till jackan...............

    Makeup rådgivning lät skoj, visste inte att det fanns.
    Det måste du berätta om sedan.......................

    Kram Anneli

    SvaraRadera