onsdag 28 juli 2010

fönster


Ett gammalt fönster med en hylla ovanför har jag satt i vardagsrummet ..fönstret har hängt med ett tag , det var avlutat innan ..nu är det vitt, det har även fått en schablon med Carpe diem på längst upp. Hyllan hittade min sambo när vi var på en loppis för ett tag sedan ..Den målades också vit så klart.Burkar som legat i en låda kom väl till andvändning igen, tror jag köpt dom på panduro . Plankväggen som är bakom är jag så nöjd med..vi är så nöjda med vårt vardagsrum , nu har vi tid att sitta där och njuta..

2 kommentarer:

  1. Det blev jättefint med hyllan och det fina fönstret. Vackert med träväggar, det skulle jag vilja ha i hallen och köket...men har ju ganska nyrenoverat . Du missade inte så mycket på marknaden idag,l det är inte så stort längre..mest godis och t-shirtstånd..
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. http://valkommentillminvarld.blogspot.com/ -- kom att tänka på dig när jag läste denna blogg. :)

    SvaraRadera