lördag 12 mars 2011

liten gästbok


Sköna Lördagsmorgon ! jag har inte varit inne på några dagar oj , vad mycket som händer på bloggarna ...jag har mycket att titta igenom ...skoj ! men hinner inte allt nu..då får jag sitta här i flera timmar ...

Här visar jag en liten bok som jag just köpt ...hade tänkt att ha den som gästbok i vårt spa...kan ju vara kul att få lite kommentarer om upplevelsen de just varit med om ...pärmen är i tyg och papprena inuti är allt lite shabby ...så den ska jag lägga ut idag....Boken hittade jag i stan ..karlshamn. Det finns en butik där som heter Ylvas presentbod , hon har lite shabby grejer i sin butik...väl värt ett besök ..Ylva och jag är gamla skolkompisar som haft kontakt ända sedan lekistiden ...det är länge det ..hi.hi...

Nu dags att ta fram målarpenseln igen ...Kram !

3 kommentarer:

  1. Det blir ju SUPERFINT :)
    Nu e de VÅR
    så missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    Spring Special, det stora VÅRPARTYT
    Välkommen
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Vilken söt gästbok!
    Trevligt att gästerna kan skriva en liten rad efter ett besök!

    Ha en fin lördag!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilken söt liten bok och perfekt att ha som gästbok!
    Ha en skön söndag! Kram Helena

    SvaraRadera