torsdag 3 mars 2011

ljuvliga tulpaner


En helt vanlig torsdag ...jag gick till jobbet på vilja i dag ..var så trött..hade tankar på att stanna hemma...men trogen som man är så tog jag mig dit...kämpade på hela dagen ...när dagen nästan var slut ...såå fick jag en överraskning som jag blev så glad för ...jag fick en bukett tulpaner utav ett av barnens förälder...Gissa om man blir glad ! att få dom just i dag ..gjorde att jag orkade jobba tills dagens slut ....TACK ! snälla ..det betydde jättemycket ...så roligt att få lite uppskattning ...jag nämner inga namn ...men du läser nog detta just nu ...

En sak som också gav extra energi ikväll ...var att jag skypade med min lilla tjej i USA ...hade aldrig trott att det var så kul ...vi pratade i en timme...det måste göras om ..nu har jag lärt mig något nytt ....

KRAM !

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att få uppskattning sådär när man minst anar det:)
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Härligt med tulpaner från ett av barnen med föräldrar.. Jag gissar lite här vem det kan vara ifrån men vågar inte nämna ngt namn ifall jag råkar ha fel ;-) Uppskattning gillas ju alltid och helst de dagar som känns mer sega..

    Ha nu en fin fredag..

    Kram Mia

    SvaraRadera