måndag 21 mars 2011

mitt lilla vita bord


Mitt vitmålade bord ..har nu fått flytta ut till spaet ...det kändes lite tomt på väggen efter julkransen så jag hittade detta fönstret som stod i längan...det blev en perfekt plats för det ...fönstret ser lite tomt ut.jag får piffa upp det med något....får se vad jag hittar på ...ljuslyktor i alla storlekar ..blir också fint....

Min Måndags kväll ska tillbringas i soffan ...det är jag förkänt av ..har precis varit å tränat ....nu är jag nöjd ! Kram ....

4 kommentarer:

  1. Ett otroligt vackert bord!
    O du har piffat så fint, som vanligt:))

    Ha det bäst!
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Go kväll!! Klart du ska sitta i soffan. Det kan man göra med gott samvete efter träningen. Jag har faktiskt ett likadant bord. Kanske jag skulle måla lite!! kram Anette

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Det är så charmigt med gamla fönster som prydnad, tycker jag. Ha en skön kväll i soffan... Kram Sonja

    SvaraRadera
  4. Ja du är förtjänt av att sitta i soffan och jag hoppas du hade det skönt där..

    Så fint med fönstret vid bordet..

    Kram Mia

    SvaraRadera