tisdag 1 mars 2011

lilla hyllan


Hoppas ni inte sett denna förut ...i så fall var det andra prylar på...äggkopparna från en loppis är så söta tycker jag ...mormors lilla spets...och faktiskt en ny liten flaska ...denna hylla pryder sin plats i vardagsrummet ...

I dag så har jag precis varit hos min lilla mamma ..hon fyller nämligen år...jag och min stora tjej tog en liten fika där ...alltid lika gott att komma hem ....tur att jag tränade ett pass innan idag ...det är jag glad för nu ...

Nu soffläge och lite avkoppling framför tv:n ...KRAM !

5 kommentarer:

  1. Bedårande äggkoppar!
    Burken ser ut som några jag har, som innehållit favvomarmeladen:)
    En fika med mamma är aldrig fel.

    Hos mig är det farmors gamla spetsar som pryder gardinen i sovrummet. Så kul med saker de gjort o lagt ner tid o arbete på:)

    Ha en fortsatt skön vecka!
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Så fint på din hylla, roligt med saker som nära och kära har gjort. Min mormor och mamma virkade mycket, så jag har många dukar, spetsar och sängöverkast som dem gjort, riktiga hantverk..
    Vilken fin telefon du visade i tidigare inlägg, tänk det var inte så jätte länge sen man hade sådana, riktigt charmig..

    Ny inredningsbok så kul, var det mycket inspiration i den??

    Nu har min dotter flyttat till Göteborg så snart får jag åka dit och hälsa på.. Jag får vara glad för jag har ju mina barn i Sverige än så länge i af man vet ju aldrig. Förstå att du måste längta efter din dotter...
    Ha det så gott kram Helene

    SvaraRadera
  3. Dina äggkoppar är så LJUVLIGA, tänk att hitta nåt så fint!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Äggkoppar är så söta att ha framme. Vad du är duktig som tränar, usch jag måste börja jag med snart. Nästa vecka tänkte jag se om jag inte orkar börja springa igen. Boken i förra inlägget såg ju jättefin ut, tack för tipset. Kraaaam och godnatt// Paula

    SvaraRadera
  5. Mysigt med en fikastund hos mamma!
    Håller med dig om att det är något speciellt att komma "hem" o bli lite ompysslad!

    Ha en fin dag!
    Kram Annica

    SvaraRadera