fredag 21 oktober 2011

lingonhjärta

Vad veckorna går fort ...Fredag igen !...det gillas ....I går när jag var en runda i skogen så plockade jag med mig lite lingonris...det blev ett hjärta av lite händighet ....Lyktan är från fröken knopps affär....
En stomme av ståltråd, lite tunn ståltråd till att binda med ..och ett spetsband om man nu vill ha det är allt som behövs....och att man gillar att pyssla förstås ..och det gör jag ..är avkoppling för mig ....

Här kommer några tänkvärda ord .....
passion är energi .
När du gör det du brinner för
är din kraft som störst ....

Visst stämmer det ..av ..Mia Törnblom.." en härlig bok "

6 kommentarer:

  1. Ha en sköön helg!! Kram Aette

    SvaraRadera
  2. Hej igen Kan inte stava till mitt namn bara! Anette skulle det stå så klart.

    SvaraRadera
  3. Mia=klok kvinna.
    Jag har så många passioner men jag får inte till det.
    Jag längtar till att ta tag i dom men sen kommer jag inte längre.
    Jag får starta tidigare och gå tillbaks och börja med att sätta händerna i någon och starta. Känslan kanske kommer av sig själv då
    Ha en fin helg

    SvaraRadera
  4. Vilket fint hjärta, det är det enkla som är vackert...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Jättesött hjärta och visst är det skoj att pyssla, det gör ju jag hela tiden, pyssla med tyger:O)) Ha en trevlig helg! Kram Immi

    SvaraRadera
  6. Hej! hjärtat tycker jag var jätte fint ♥ trevlig helg! kramiz Jessica

    SvaraRadera