fredag 28 oktober 2011

lyckobringare

Å! så var det fredag igen ...tänk vad veckorna går fort...jag har ju varit hemma i snart två veckor nu ...det behöver jag vila ...och inga måsten ..För dom som inte varit i denna situationen så är det svårt att förklara...visst är alla trötta ibland ...men när det sitter djupare så är det inte alla som riktigt förstår...det syns ju inte på utsidan som en fysisk skada...

Men jag har iallafall goa jobbarkompisar som tänker på mig ...i brevlådan häromdagen så låg det en liten överraskning ...

En amulett ..en lyckobringare....som jag ska ha med mig varje dag ..Den ska jag fylla med mina egna tankar ,känslor,drömmar..m.m Det som känns viktigt för mig just nu ..Tack snälla....
                                                 p.s..sidan som har alla dessa grejer ..heter ..kreativinsikt.se..
                                                        Här finns massor av härliga ting....KRAM !


                                                Ta dig tid
                                         att flanera och filosofera......

7 kommentarer:

  1. Vilka fina presenter du fått! Jag köpte en önskekula till min dotter från Kreativ Insikt när hon hade en jobbig tid med arbetet. Hon skulle skriva en önskan och lägga i kulan och tänk - hennes önskan slog in. Nu hade det nog blivit bra utan kulan men det kändes som en hjälp. Kreativ Insikt har så mycket som kan ge ro.
    Ha en fin fredag!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vilka gulliga jobbarkompisar som gav dej en jättefin gåva..sånt värmer..det är sant man kan vara så trött och utmattad fast det inte syns på utsidan...hoppas du mår bättre snart, vila mycket och gör sånt du tycker är roligt så mycket du orkar..ha en skön Fredag...
    Kram på dej
    Anita

    SvaraRadera
  3. Gulliga och omtänksamma jobbarkompisar!.
    Det behöver du just nu.......

    Visst är det jobbigt när det inte syns utanpå att man mår dåligt?
    Folk är så snabba på att dömma också.

    ha en fin helg,
    Kram Anneli.

    SvaraRadera
  4. Så gulliga arbetskamrater:) Ja visst är det så att det inte syns på utsidan men usch sååå dåligt man kan må när kroppen är totalt slut:(

    Va rädd om dig!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. hoppas du snart mår lite bättre många kramar mia

    SvaraRadera
  6. Det är underbart med sådana jobbar kamrater...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Du är också en fin jobbarkompis. Som när du kom med kassettbanden till mig. Glad blev jag för du hade fattat vad jag tycker om. Då lyssnar man på varandra. <3

    SvaraRadera