torsdag 25 november 2010

julbricka


I dag så har jag haft en underbar dag ...att bara vara och göra det man själv vill ...tog lite semester ...pysslade lite , drack kaffe , städade lite ..körde en runda till stan ..hade lite ärenden ..och hittade mer än jag skulle ..så fina saker som de hade ...det har kommit en ny affär till kristianstad ..divada heter den ligger mitt på torget ..så härliga prylar där ..man vill ha allt men ..suck !



Det blev lite fint här också .. nu ska jag sätta mig ner och njuta av stjärnorna som är på plats ..såå mysigt med snö utanför fönstret ..i år behövs ingen snöspray ..det lägger sig alldeldes själv där ...vi ses snart igen ...men inte i mon ..då blir det tjejträff ...Kram !

1 kommentar:

  1. Så fint du gör, som vanligt. Mormors röda stake är jättefin, kul att du har den kvar. Jag önskar att du bodde närmre mig så att du kunde styla lite hos mig!!
    Hulda

    SvaraRadera