torsdag 30 december 2010

liten tv .hörna


I köket så har vi en liten tv.hörna där vi tittar på morgon tv till kaffet ...inte så snyggt med teveapparater ...men.men ..ett måste ...hos oss i allafall. Den svarta tomten har fått komma fram i år , trots att han är modern ...lite kvarlevor från ett tidigare liv ..hi.hi..i dag så hade jag nog inte köpt honom . I morgon är det nyårsafton det ser jag framemot ...vi ska träffa våra vänner och hoppas på en trevlig kväll.det har vi alltid när vi träffas ...ses imon ..kram !

2 kommentarer:

  1. Oj, ett nytt inlägg..Ja då skriver jag väl några rader här med jag...:)

    Läckert med en vit tv, o du, allt kan inte vara snyggt!! :)

    Varmaste Kramarna än en gång!! Elin

    SvaraRadera
  2. Den är ju vit så den passar ju in :-)
    Jag har förbjudit tv i köket och i sovrummet hos oss, men det är ju jag :-D

    Ha en fin Nyårsafton..

    Kram Mia

    SvaraRadera