lördag 4 december 2010

söt tunika


En dag utan några som helst måsten ..jätteskönt ! jag och sambon ska bara ut och leta efter en liten gran som vi ska ha ute, den har inte kommit på plats ännu ..nu återstår att se om vi kan få ner den i den frusna marken ..annars kommer jag nog på något annat ..hi.hi...här kan ni se en söt tunika som jag köpte i ullared när jag var där ..den är så söt så den får hänga framme ett tag ...



scarfsen är också romantiskt gullig ..den hittade jag också på ullared...passar till det mesta..



gullig spets på ärmen ....

Önskar er en trevlig helg ! KRAM ...

4 kommentarer:

  1. Så fint Du hittat på U.Själv vågar jag inte ens åka dit,skulle nog göra av med hela hushållskassan.hi,hii! Ser att Du plockat fram din ängel med,jag har min ovanför datorn här i år! Ha en skön helg kram *piah*
    ps.ska också på granjakt!;)bara en liiten en!

    SvaraRadera
  2. Hej Jeanette!! När man ser dina inköp i Ullared, ångrar jag mig att man inte följde med. Ha en fortsatt sköön helg!! Hoppas Ni hittar den perfekta granen. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Så fin tunika du hittade i Ullared.. Jag var ju där i onsdags och jag hittade inte mycket på damavdelningen men jag kom hem med en massa annat däremot :-)

    Hoppas ni hittade granen och att den kommit på plats..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Grattis till dina "ullaredsfynd"! Kanske man skulle göra ett besök där.
    Kram Eva

    SvaraRadera