torsdag 20 december 2012

granen 20012

Ja så här ser min gran ut i år...
till min bedrövelse så har det blivit den gamla
plastgranen som fått komma fram ..
inte alltid bra att ha en kamin i samma rum,
och i köket har vi en ny värmepump installerad ...
Hm ! var skulle jag nu ha min gran ...

Ja, vad gör man inte för lite värme ...

Nästa år ska planeras bättre ..
men det blir ju jul iallafall...
det måste inte vara den perfekta granen 
intalar jag mig ..

Jag har bara vita trähjärtan å så lite ströglitter ,
de gamla klassiska ljusen är tillbaka igen ...

p.s ..tack för era tankar om tomten .
kul att höra hur ni andra ser på det ..
( inte bara vi inom förskolan )

KRAM !

4 kommentarer:

  1. Vilken otroligt fin gran ni har!! =)
    Önskar dig en fin Torsdag!!

    Kramis Clara

    SvaraRadera
  2. Den är i alla fall jättevacker Jeanette ....
    Du får tänka på myset ni får av brasvärmen istället
    som kompensation för plastgranen ;)

    Kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Var gång jag börjar skriva här så går det att skriva nästan klart sen blippar det till och allt försvinner så får jag börja om från början.. Undra om det händer så för fler??

    Vi har inte köpt ngn gran än men skall ut i morgon, och det blir en äkta.. Har en plast på vinden som jag hade ute på altanen ett år och uppe i hallen ett par år.. I år får den nog fortsätta sova där uppe..

    Ha nu en fin natt och en härlig fredag...

    Kram Mia

    SvaraRadera
  4. Granen är superfin!!
    Är uppvuxen med plastgran, så mig stör det inte ett dugg... :)
    Mamma hatar/hatade alla barr... :)

    Ha en mysig helg
    Kram Tina

    SvaraRadera