tisdag 4 december 2012

vedspisen

Ja så har det blivit julfint på vedspisen också ...
mormors gamla ljusstake har fått komma fram igen ,
hon lånade den av mig ett tag ...nu kan hon tyvärr inte låna 
den mera ...hon har blivit en ängel !
Men hon finns alltid i mitt minne...

Spiskåpan har min man byggt ..
mycket mera lantligt nu ...

Idag har jag haft min goa vännina här på 
en julfika...så trevligt !
massor att prata om ...


 Snön faller sakta utanför ..kan det bli bättre stämning ...
det gillar lilla juliga jag ! 

KRAM !

6 kommentarer:

  1. Så mysigt med en gammal vedspis!
    Ha en fin kväll /Liv

    SvaraRadera
  2. Jättefint har Du fått på vedspisen :)
    Min kan jag inte pynta på för den eldas det i mest hela dagen ..

    Visst är det härligt med kompisfika, bra för måbraendorfinerna !!

    Kram Jessica :)

    SvaraRadera
  3. Oj vad julfint det blev på vedspisen!!
    Supermysigt... :)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Åh vad jag saknar vedspisen jag hade när vi bodde i Källeboda.. Jag eldade ju i den på vintern och det var så mysigt..
    Julfint har du gjort på er vedspis..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  5. Mysigt där på spisen !!
    Kul med ljusstake från mormor :)
    Ha de gott i kylan!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så fint det blev på vedspisen, det saknar jag verkligen.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera